orättvist




Hola amigos!
Det svider verkligen att inte ha några pengar! Måste bara säga att jag tycker det är väldigt orättvist att vi som fyller 16 innan sommarlovet inte får några pengar i juli och augusti. Nog kunde det väl gå om man inte fick något barnbidrag i juli, men augusti också! Vi som ska åka till Polen och där hade jag tänkt att köpa lite saker därför att det är lite billigare än i Sverige. *Suck* säger jag bara. I alla fall, nu har jag klagat lite men över till något roligare. Idag ska jag träffa rebecca gumman :)<3 Har tänkt att vi ska ta lite kort till min tavla :) Ska också sätta mig och fixa en ny header tror jag, så det livas upp lite grann. Nej, jag är så sugen på att spela the sims nu, hahahahah. Blir säkert ett inlägg senare, hörs!

Adíos  /  johanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

otrolig fin blogg måste jag säga!

titta gärna in min nya design och tacksam över om du säger vad du tycker :) ha en bra dag!

2009-07-24 @ 14:54:40
Postat av: johanna :)

Anonym: tack så jättemycket! :) Skriv vad din blogg heter så kollar jag :)

2009-07-25 @ 09:58:42
URL: http://missbraindead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0