ikano

Kom nyss hem från ikano, är jättetrött känns som om jag kommer däcka när som helst. Köpte ialla fall fotopapper så nu kan jag pyssla med att skriva ut bilderna och fixa tavlan. Blev ett par örhängen och så skulle jag ha köpt ett läppglans som jag blev kär i, men det va slut på alla affärerna så det blir att köpa de närmaste dagarna. Vill ha med det när vi åker till Polen ;) Det va så himla kul att träffa jennie igen! Jättelänge sen ju. Kommer vara jättekonstigt att inte gå i samma skola sen när man är van att träffas varje dag. De alla gånger som man suttit på just den där bänken kommer saknas så mycket. Usch!

Ikväll händer det nog ingenting. Eftersom jag inte har hittat någon film att se på heller så blir det väl dator antar jag. Ni får gärna underhålla mig om ni vill :)

Gillar verkligen den här låten nu!
 

Kommentarer
Postat av: filippa

den sätter sig på hjärnan o;

2009-07-29 @ 01:16:12
URL: http://filippaoolovsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0