äntligen

Igår blev det att äntligen träffa Michaela :) Hon hade precis varit och köpt en laptop som är jättefin! Längtar ännu mer tills jag ska få min nu. Vi pysslade lite med den och sen bestämde vi oss för att ut och åka lite. Det blev valla och kolla lite på hästarna där för att sedan åka in mot stan och ikano. Där följde vi efter en bil, för skojs skull. Stackars honom, en övningskörare va det. När vi kom tillbaka hem till henne kollade vi på eragon på hennes dator och när klockan blev nio förflyttade vi oss tv:n. Där skulle det va en film på nian, men vi fatta inget av den så vi sket i den. Jag blev hemskjutsad vid elva tiden nån gång. Det va jätteroligt! :) jag älskar dig <3

Idag åkte mamma och min syster till landet igen, men jag tyckte det va onödigt eftersom vi ska åka till Polen på söndag och då ändå måste hit hem igen på fredag. Så jag och pappa är hemma. Får se lite vad som händer idag, ska ialla fall dammsuga övervåningen, och sen kanske träffa jennie om jag får tag i henne :) Ha det bra hörs!

Adíos  /  johanna




Kommentarer
Postat av: JozzAn

Oskar då?

2009-07-28 @ 14:14:30
URL: http://jozzanstankar.blogspot.com
Postat av: johanna :)

svar: Han är på scoutläger :)

2009-07-28 @ 14:29:30
URL: http://missbraindead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0