sol

Jahopp, blir ett lite snabbt inägg nu för jag ska ut och soola i det fina vädret. Jag tar defintivt med mig boken och musik :) Min nuvarande favorit författare är Dennis Lehane. Det började med att jag läste Gone, baby, gone och fastnade direkt. Sen hittade jag även Patient 67 här hemma i bokhyllan så jag va bara tvungern att börja på den. Den ska även bli en skräck/thriller film men ska heta Shutter Island. Så den måste jag haffa när den kommer. Sen va vi på biblioteket igår en sväng och då slank Mörker ta min hand ner. Får se hur mycket jag hinner läsa när skolan börjat, men jag ska försöka, för det är ju så himla roligt att läsa :) Måste ändå sägsa att den absolut bästa är Stieg Larsson med hans serie! Ingen har slagit honom än så länge :)

Pussi<3


Kommentarer
Postat av: filippa

SVAR; nej, man kan inte göra så mot NÅGON, vissa människor skrämmer mig.

2009-08-15 @ 21:19:13
URL: http://filippaoolovsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0