happy

Här sitter jag och är alldeles övelycklig! Varför undrar väl ni, jo det ska jag berätta. Jag har fått en dator. En alldeles egen, är sjukt lycklig :) Den är så otroligt fin också för den delen. Så igår satt pappa och jag och installerade allt och klockan 00.00 ungerfär blev den klar att användas. Och då satt jag en stund och pillade lite ;) Nu ska jag roa mig med att springa fram och tillbaka mellan den stationära och den här och flytta filer. Jag vill ju ha lite musik och bilder och skit. Sen idag ska jag till tandläkaren :/ Fan vad tråkigt!

Hörs!



Kommentarer
Postat av: filippa

SVAR; gröt / knäckebröd / en frukt

något utav dom, brukar inte äta så mycket:)

2009-08-14 @ 17:14:51
URL: http://filippaoolovsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0