Förlåt

Witaj!


Har inte bloggat på redigt länge nu märker jag. Har varit i Polen och där hände riktigt mycket :) Tyvärr lite tråkiga saker med. Jag har sån hemsk klaustrofobi och kan verkligen inte åka hissar. Men såklart va man tvungen att göra det på hotellet. Såklart stannar hissen och jag tror jag ska dö. Fy fan vilken upplevelse, kommer aldrig åka hiss mer. Nu är det bevisat, hissar är livsfarliga!

I alla fall så håller vi nu på med att hitta en dator till mig. Det går inte alls bra. De vi hade tittat på visade sig inte kosta det priset vi hade fått utan cirka tre-fyra tusen till. Så nu blir det att leta lite mer. Va även och köpte saker till skolan idag. almanacka, block, pärmar, pennor och lite sånt :) Nu känns det verkligen att skolan snart börjar. Jag har rätt mycket ångest kan jag säga. Hoppas verkligen att jag inte får en sån dålig klass som jag har haft. Måste bara säga att jag är superglad för nu har äntligen CSI:NY börjat :) Tycker dock att det bästa programmet Criminal minds borde börja snart! Har saknat det sååå mycket, om man nu kan riktigt sakna ett program. Aja, nej nu ska jag avsluta. Hörs!



Bääst :)


Jag är sämst.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0