blabla

Halloj! Idag åkte jag till Jennie på förmiddagen och elin kom också. Gabbi och hanna skule ha kommit men de hann inte. Så vi satt och kollade elins och jennies scheman och klasskompisar. Tycker det borde finnas så för berzan också. Men jag får allt vänta tills imorgon att veta schema och klasskompisar. Hoppas verkligen att det blir bra! Jag är otroligt nervös, har ont i magen. Ska fixa lite ikväll så att allt är klart till i morgonbitti. Har duschat redan så det är i alla fall avklarat. Cicci kommer och möter mig vid kvart över åtta, så cyklar vi tillsammans till berzan :) Ska sluta dagen klockan två, och därefter ska nog jag och tjejerna ses på stan och berätta om hur dagen har varit.

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Det kommer att gå jättebra lilla vännen :) <3

puss på dig, vi hörs imorn :) <3<3

2009-08-17 @ 21:11:29
Postat av: JozzAn

Damn, du börjar ju bli stor :S

2009-08-18 @ 13:59:29
URL: http://jozzanstankar.blogspot.com
Postat av: filippa

jaha, okej :)

är det kul ?

2009-08-20 @ 21:09:31
URL: http://filippaoolovsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0